Belangrijk nieuws Omnik

Beste klant,

Afgelopen jaar is faillissement aangevraagd voor Omnik Suzhou New Energy Technology in China.
Eén van de gevolgen hiervan is dat het niet meer mogelijk is om bij eventuele defecten binnen de garantietermijn een vervangende omvormer op te hangen. Deze omvormers worden immers niet meer gemaakt.
Zonne-Energie Op Maat wil hierin wel haar verantwoording nemen, in samenwerking met onze leverancier. De leverancier is hiervoor verantwoordelijk en zij hebben zo de mogelijkheid om een gerepareerde omvormer van Omnik te leveren (indien deze te repareren is). De bestaande garantieperiode zal hierbij blijven bestaan.

Ook kan de leverancier een nieuwe omvormer leveren, indien dit noodzakelijk en/of gewenst is. Dit is dan van een ander merk dan Omnik. Het leveren van een nieuwe omvormer kunnen zij dan ook niet kosteloos doen.
Mocht dit noodzakelijk zijn, dan zullen verdere details met u persoonlijk worden afgestemd.

Problemen buiten de garantieperiode kunnen wij ook bekijken en analyseren.

Verder is ook de Omnikportal/app beperkt beschikbaar. Wel kunt u gebruik maken van de app van SolarMann.
Ook blijven de gegevens van uw installatie zichtbaar op de Portal (www.omnikportal.com).

Mochten er verder nog vragen zijn, dan vernemen wij deze graag van u.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Krenning
Servicemanager